Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Técnicas de relacións públicas
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Seminarios A titorización dos estudiantes é un elemento clave para a articulación dun ensino que pretende ser verdadeiramente personaizado e integral. Ademais das titorias propiamente ditas, nos traballos, seminarios, presentacións e estudos de caso, o profesor debe realizar unha orientación persoal e grupal para fomentar a motivación dos alumnos. Tamén é preciso utilizar todas as oportunidades que ofrece a orientación on line.
Traballos de aula A titorización dos estudiantes é un elemento clave para a articulación dun ensino que pretende ser verdadeiramente personaizado e integral. Ademais das titorias propiamente ditas, nos traballos, seminarios, presentacións e estudos de caso, o profesor debe realizar unha orientación persoal e grupal para fomentar a motivación dos alumnos. Tamén é preciso utilizar todas as oportunidades que ofrece a orientación on line.
Presentacións/exposicións A titorización dos estudiantes é un elemento clave para a articulación dun ensino que pretende ser verdadeiramente personaizado e integral. Ademais das titorias propiamente ditas, nos traballos, seminarios, presentacións e estudos de caso, o profesor debe realizar unha orientación persoal e grupal para fomentar a motivación dos alumnos. Tamén é preciso utilizar todas as oportunidades que ofrece a orientación on line.
Debates A titorización dos estudiantes é un elemento clave para a articulación dun ensino que pretende ser verdadeiramente personaizado e integral. Ademais das titorias propiamente ditas, nos traballos, seminarios, presentacións e estudos de caso, o profesor debe realizar unha orientación persoal e grupal para fomentar a motivación dos alumnos. Tamén é preciso utilizar todas as oportunidades que ofrece a orientación on line.
Estudo de casos/análises de situacións A titorización dos estudiantes é un elemento clave para a articulación dun ensino que pretende ser verdadeiramente personaizado e integral. Ademais das titorias propiamente ditas, nos traballos, seminarios, presentacións e estudos de caso, o profesor debe realizar unha orientación persoal e grupal para fomentar a motivación dos alumnos. Tamén é preciso utilizar todas as oportunidades que ofrece a orientación on line.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000