Educational guide 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Subjects
  Institutional and electoral communication techniques
Subject Guide
IDENTIFYING DATA 2019_20
Subject Técnicas de comunicación electoral e institucional Code P04G190V01603
Study programme
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descriptors Total Cr. Type Year Quadmester
6 Mandatory 3 2c
Teaching language
Castelán
Prerequisites
Department Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinator
Ruas Araújo, Jose
E-mail joseruas@uvigo.es
Lecturers
Ruas Araújo, Jose
Web
General description Desde a consideración da historia e as técnicas da propaganda política, chégase á comunicación electoral e institucional, cunha visión máis ampla e aglutinadora, en canto a contido, que contempla o tres etapas básicas de todo proceso de comunicación política, electoral e institucional, que son o antes, o durante e despois de toda campaña, enfocado desde o punto de vista da campaña permanente. Todo iso a través da utilización da comunicación, as súas técnicas e ferramentas, non só para alcanzar e manterse no poder, senón tamén para cumprir coa función de toda comunicación política e pública de comunicarse cos seus públicos, como unha acción propia das Relacións Públicas.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000