Guia docente 2023_24
Facultad de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Técnicas de comunicación electoral e institucional
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar as características da comunicación persuasiva A3
B3
C2
C9
C12
C14
Recoñecer as estratexias de comunicación política, electoral e das institucións públicas A3
B3
C2
Aplicar os coñecementos ao exercicio como expertos en comunicación política, electoral e de goberno C9
C14
Desenvolver e executar un plan de comunicación estratéxica de partido e goberno C14
Demostrar capacidade para responsabilizarse da área de comunicación destas organizacións C14
Analizar os elementos e procesos de comunicación persuasiva que interveñen na xestión da comunicación en organizacións políticas, sindicais e gobernamentais B3
C2
Demostrar capacidade para actuar en situacións de crises e para afrontar e asumir riscos en la toma de decisións en situacións adversas e cambiantes C12
D6
Demostrar capacidade para a análise e xuízo crítico dos procesos e formas de comunicación en organizacións políticas e gobernamentais B3
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000