Educational guide 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Subjects
  Planning and management of advertising media
   Assessment
  Description Qualification Evaluated Competencess
Lecturing A avaliación da parte teórica, contempla un exame tipo test, sobre a materia explicada en clase. 50
CG1
CE3
CE4
CE12
Seminars Avaliaranse os traballos realizados no propio seminario. 5
CE12
CT2
CT3
CT6
Mentored work Ao ser a parte máis importante, tamén leva el maior porcentaxe de peso na nota final. Avalíanse todos os traballos, a maioría de carácter individual e de maneira independente. Todos han de estar aprobados para poder facer media. 40
CG1
CE12
CE15
CT3
Presentation A actitude, preparación, brillantez, claridade, capacidade de síntese e orientación *persuasiva, serán os criterios que orientan a avaliación neste nivel. 5
CT2
CT3
CT6
 
Other comments on the Evaluation
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000