Educational guide 2020_21
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Subjects
  Evaluation of advertising effectiveness
Subject Guide
IDENTIFYING DATA 2020_21
Subject Avaliación da eficacia publicitaria Code P04G190V01601
Study programme
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descriptors Total Cr. Type Year Quadmester
6 Mandatory 3 2c
Teaching language
Castelán
Galego
Prerequisites
Department Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinator
Torres Romay, Emma
E-mail emmatr@uvigo.es
Lecturers
Rodríguez Nieto, José Octavio
Torres Romay, Emma
Web
General description Esta materia pretende cumprimentar a formación dos alumnos e alumnas no referido á xestión do proceso publicitario, achegándose á avaliación da eficacia publicitaria como un elemento final, pero continuado, dunha campaña de comunicación, tendo sempre en conta as implicacións e consecuencias de cada unha das fases do proceso na consecución dos obxectivos marcados.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000