Educational guide 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Subjects
  Evaluation of advertising effectiveness
Subject Guide
IDENTIFYING DATA 2019_20
Subject Avaliación da eficacia publicitaria Code P04G190V01601
Study programme
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descriptors Total Cr. Type Year Quadmester
6 Mandatory 3 2c
Teaching language
Castelán
Galego
Prerequisites
Department Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinator
E-mail
Lecturers
Web
General description Esta materia pretende cumprimentar a formación dos alumnos e alumnas no referido á xestión do proceso publicitario, achegándose á avaliación da eficacia publicitaria como un elemento final, pero continuado, dunha campaña de comunicación, tendo sempre en conta as implicacións e consecuencias de cada unha das fases do proceso na consecución dos obxectivos marcados.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000