Debe terse en conta que non existen a penas referencias específicas sobre esta materia. MANUAIS BÁSICOS SOBRE EFICACIA PUBLICITARIA
- BEERLI, A. e MARTÍ, J.D. Técnicas de medición de
la eficacia publicitaria. Barcelona: Ariel, 1999.
- SÁNCHEZ FRANCO, M.J. Eficacia
publicitaria. Teoría e práctica. Madrid: McGraw-Hill, 1999.
- SORIANO, C. (dir.) Cómo
evaluar su publicidad. Madrid: Díez de Santos, 1988
OUTRAS OBRAS DE INTERESE - CUESTA, Ubaldo (Coord.) Planificación estratégica y creatividad. Madrid: ESIC, 2012
- FERNÁNDEZ GÓMEZ, David (Coord.) Aproximación a la estructura de la publicidad. Sevilla: Comunicación Social, 2005.
- MARTÍNEZ ALONSO, Rafael. El manual del estratega. Barcelona: Gestión2000, 2013
- MUÑOZ, Gemma e ELÓSEGUI, Tristán. El arte de medir. Manual de analítica web. Barcelona: Profit, 2011.
En cada un dos temas facilitarase unha bibliografía específica |