Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Avaliación da eficacia publicitaria
   Contidos
Tema Subtema
Tema 1. Delimitación do concepto de eficacia 1.1. Antecedentes históricos do concepto.
1.2. Aproximación teórica.
1.3. Definición de eficacia publicitaria e conceptos relacionados.
Tema 2. A importancia da eficacia no contexto actual. 2.1. A eficacia da publicidade no contexto da libre competencia.
2.2. A creatividade eficaz.
2.3. O panorama mediático actual.
2.4. Os hábitos de consumo.
2.5. O proceso de planificación estratéxica e a eficacia das campañas.
Tema 3. Técnicas baseadas no proceso publicitario. 3.1. O copy-testing.
3.2. Investigacións pos-campaña
3.3. Novas fórmulas (especial referencia ós medios dixitais)
Tema 4. Técnicas baseadas no receptor. 4.1. Técnicas cognitivas, afectivas e de actitude.
4.2. Modelos baseados no estudo do comportamento.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000