Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Avaliación da eficacia publicitaria
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Valorar a importancia da eficacia no proceso da actividade publicitaria. C9
Recoñecer os obxectivos como punto de partida na medición da eficacia dunha campaña. C9
D3
Interpretar e analizar o contorno socio-económico. B3
C1
Avaliar unha campaña en función dos medios e das mensaxes. C9
C15
D3
Identificar e interpretar as tendencias de consumo. B3
C2
C8
Aplicar distintas técnicas de medición da eficacia publicitaria. C8
C9
D3
Interpretar los resultados en el proceso de evaluación de una campaña. C9
C15
D3
Describir o sector publicitario e identificar os seus métodos de traballo. C1
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000