Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Avaliación da eficacia publicitaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Valorar a importancia da eficacia no proceso da actividade publicitaria. A3
C4
C12
D3
D6
Recoñecer os obxectivos como punto de partida na medición da eficacia dunha campaña. A3
C2
C4
D4
D6
Interpretar e analizar o contorno socio-económico. A3
B3
C1
C10
C12
D1
Avaliar unha campaña en función dos medios e das mensaxes. A3
B2
C5
C12
D1
Identificar e interpretar as tendencias de consumo. A3
B3
C1
C2
D2
D6
Aplicar distintas técnicas de medición da eficacia publicitaria. A3
B2
C1
C9
D1
D2
Interpretar los resultados en el proceso de evaluación de una campaña. A3
B2
C12
C15
D1
Describir o sector publicitario e identificar os seus métodos de traballo. A3
B2
B3
C3
C4
C5
D1
D2
D3
D4
D5
D6
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000