Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Recoñecer e analizar os diferentes elementos que compoñen o proceso de comunicación persuasiva de carácter político |
A3
|
|
|
|
Describir e interpretar o fenómeno da propaganda política |
|
|
C1
|
|
Avaliar os procesos estratéxicos da comunicación política |
|
|
C2
|
|
Identificar e distinguir os diferentes modelos e formas das técnicas de propaganda política |
|
|
C4
|
|
Identificar e clasificar os diferentes estadios do proceso de comunicación propagandística, de acordo coas teorías aplicables
|
|
|
C8
|
|
Identificar e describir os diferentes actores públicos e privados que interveñen na comunicación con intencionalidade política |
|
|
C8
|
|
Interpretar e definir as diferentes técnicas e técnicas que se aplican en distintos contextos da comunicación política |
|
|
C10
|
|
Analizar e avaliar a comunicación estratéxica das organizaciones políticas |
|
|
C9
|
|
Identificar e adaptar as técnicas propagandísticas das organizaciones |
|
|
C12
|
|
Desenvolver actividades creativas de carácter persuasivo respetando a transparencia e os principios democráticos |
|
|
C14
|
|
Participar na innovación e creación de coñecementos con capacidade de desenvolvemento académico e profesional |
|
|
|
D3
|
Cooperar no traballo en equipo nas diferentes dimensións do proceso de creación de campañas propagandísticas |
|
|
|
D3
|
Respectar a pluradlidade de opinións, pareceres e habilidades para xerar consensos |
|
|
|
D4
|
Demostrar preparación para decidir sen medo ao fracaso e a frustración profesional |
|
|
|
D6
|
Demostrar unha visión crítica da comunicación propagandística |
|
|
|
D5
|
Establecer criterios para formular obxectivos e as súas posibles consecuencias e efectos |
|
|
|
D6
|
Asumir a máxima responsabilidade ética de acordo coas regras do xogo político nunha sociedad democrática |
|
|
|
D5
|
Organizar e xestionar axeitadamente as tarefas propias |
|
|
|
D4
|