Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria impresa
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar o ámbito publicitario impreso e a súa relación co deseño gráfico. C3
Enunciar as estratexias para a creación e produción de mensaxes publicitarias específicas para os medios impresos. C5
C13
Recoñecer os soportes ideolóxicos do deseño gráfico: Escolas e tendencias. C5
Describir os procedementos técnicos para a creación e produción de mensaxes publicitarias específicas para os medios impresos. C5
C13
Identificar e análizar os medios e soportes que utiliza a publicidade impresa. C3
Desenvolver os traballos prácticos orientados á atención continuada a un mesmo anunciante, no ámbito das realizacións publicitarias impresas. C12
D2
D4
Practicar cos diferentes programas de deseño vectorial. C13
D2
Analizar as posibilidades de desenvolvemento profesional, individual ou en empresas. A4
C12
D3
D4
Formular os obxectivos xerais de traballo no curso. A4
C12
D3
Organizar a distribución do tempo da materia para realizar os distintos encargos e establecemento de prazos de entrega, como unha recreación do traballo real. A4
C12
D3
D4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000