Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria impresa
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar o ámbito publicitario impreso e a súa relación co deseño gráfico. C3
Apoiar procesos de adaptación ao cambio nas organizacións, provocados pola evolución de calquera dos elementos organizativos: estructurais, tecnolóxicos ou de persoal.
Enunciar as estratexias para a creación e produción de mensaxes publicitarias específicas para os medios impresos. C5
C13
Recoñecer os soportes ideolóxicos do deseño gráfico: Escolas e tendencias. C5
Describir os procedementos técnicos para a creación e produción de mensaxes publicitarias específicas para os medios impresos. C5
C13
Identificar e *análizar os medios e soportes que utiliza a publicidade impresa. C3
Desenvolver os traballos prácticos orientados á atención continuada a un mesmo anunciante, no ámbito das realizacións publicitarias impresas. C12
D2
D4
Practicar cos diferentes programas de deseño *vectorial. C13
D2
Analizar as posibilidades de desenvolvemento profesional, individual ou en empresas. C12
D3
D4
Formular os obxectivos xerais de traballo no curso. C12
D3
Organizar a distribución do tempo da materia para realizar os distintos encargos e establecemento de prazos de entrega, como unha recreación do traballo real. C12
D3
D4
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000