Guia docente 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria en medios audiovisuais
   Avaliación
  Descrición Cualificación Competencias Avaliadas
Traballo tutelado Na propia aula e de maneira individual ou grupal elaboraranse: story line, guión técnico, desagregación e orzamento. 15
CE6
CE13
CE15
CT3
CT4
CT5
CT6
Práctica de laboratorio Prueba-simulación de edición no-lineal de la pieza publicitaria. 45
CE6
CE11
CE13
CT2
CT3
CT4
CT5
CT6
Resolución de problemas e/ou exercicios Preguntas breves sobre o temario. Requírese do alumnado unha comprensión e demostración das competencias adquiridas nas sesións de lección maxistral. 40
CG1
CE5
CE6
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000