Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria en medios audiovisuais
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballos de aula Na propia aula e de maneira individual ou *grupal elaboraranse: *story *line, guión técnico, desagregación e orzamento. 10 C6
C13
C15
D3
D4
D5
D6
Prácticas de laboratorio Elaboración de dúas pezas publicitarias. 40 C6
C13
D2
D3
D4
D5
D6
Traballos tutelados Encargarase un *story *board de axencia por grupo. 5 C5
C13
Sesión maxistral Sobre os contidos abordados nestas sesións requírese ao alumno unha demostración da súa comprensión e aprendizaxe. 15 C5
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. Proba-simulación de edición en vídeo publicitario con Avid. 5 C11
D2
Probas de resposta curta Preguntas breves sobre o temario 25 C5
C6
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000