Guia docente 2023_24
Facultad de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria en medios audiovisuais
   Contidos
Tema Subtema
TEMA 1. A MATERA PRIMA DO PRODUTO AUDIOVISUAL 1.1 Idea
1.2 Guións
1.3 Story board
TEMA 2. O UNIVERSO DA PRODUCIÓN AUDIOVISUAL

2.1. A produción audiovisual
2.2. Os produtos audiovisuais
2.3. A produción publicitaria audiovisual
TEMA 3. O CAPITAL HUMANO NA PRODUCIÓN AUDIOVISUAL 3.1. o equipo de produción
3.2. o equipo de realización
3.3. O equipo humano ao longo da produción
TEMA 4. A *PREPRODUCCIÓN: Chave do éxito e viabilidade dun proxecto audiovisual 4.1. a desagregación de guión
4.2. localizacións e casting
4.3. plan de traballo
TEMA 5. MEDIOS E SOPORTES NA PRODUCIÓN AUDIOVISUAL: a rodaxe e a edición 5.1. formatos: cinematográfico, videográfico e multimedia
5.2. técnicas de realización práctica
TEMA 6. A CONSTRUCIÓN DO DISCURSO AUDIOVISUAL 6.1. a linguaxe audiovisual
6.2. o discurso publicitario audiovisual
TEMA 7. DOCUMENTOS DE TRABALLO NA PRODUCIÓN AUDIOVISUAL 7.1. documentos de dirección
7.2. guións e xéneros
7.2 documentos organizativos
TEMA 8. CONTROL ECONÓMICO NA PRODUCIÓN AUDIOVISUAL 8.1. o orzamento
8.2. principais fórmulas de produción
TEMA 9. FINALIZACIÓN DA PRODUCIÓN: Postproducción e masterización. 9.1. Ferramentas de posproducción
TEMA 10. DISTRIBUCIÓN DO PRODUTO AUDIOVISUAL 10.1. mercados e distribución
10.2. itinerarios e fases de comercialización
TEMA 11. MARCO EMPRESARIAL E XURÍDICO DA PRODUCIÓN AUDIOVISUAL 11.1. propiedade intelectual
11.2. os modelos contractuais
TEMA 12. INTRODUCIÓN Ao SOFTWARE DE XESTIÓN NA PRODUCIÓN AUDIOVISUAL 12.1. Aplicacións para a produción audiovisual
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000