Guia docente 2023_24
Facultad de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Planificación estratéxica das relacións públicas
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar, describir e analizar os modelos de planificación das relacións públicas e os mecanismos de creación de estratexias de comunicación aplicables nas empresas e institucións públicas e privadas C4
C9
Seleccionar as metodoloxías necesarias para analizar e avaliar as estratexias de relacións públicas implementadas nunha organización C8
Definir as técnicas de investigación necesarias para poder realizar unha correcta planificación estratéxica de relacións públicas A3
C8
Identificar, valorar, xestionar e aproveitar estratexicamente os activos intangibles da organización A3
C9
D6
Deseñar estratexias comunicativas baseadas nos conceptos de imaxe corporativa e reputación da organización C9
Identificar aos distintos públicos da organización e planificar estratexias en función do peso que poidan ter na opinión pública C8
C9
D1
Planificar estratexicamente a xestión de conflitos potenciais, a comunicación de crise e a responsabilidade social corporativa da organización A3
C9
D1
Adaptar a planificación estratéxica de relacións públicas aos obxectivos organizacionais D5
D6
Asumir o liderado dos proxectos, xestionándoos eficientemente e asumindo os principios da responsabilidade social D4
D5
Interpretar e analizar a contorna económica, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo A3
Aceptar o risco na toma de decisións sobre planificación estratéxica de relacións públicas D6
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000