Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Planificación estratéxica das relacións públicas
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar, describir e analizar os modelos de planificación das relacións públicas e os mecanismos de creación de estratexias de comunicación aplicables nas empresas e institucións públicas e privadas C4
C9
Comprender el papel del Estado y el mercado en la economía, así como la hacienda pública y la elaboración de la política económica.
Seleccionar as metodoloxías necesarias para analizar e avaliar as estratexias de relacións públicas *implementadas nunha organización C8
Definir as técnicas de investigación necesarias para poder realizar unha correcta planificación estratéxica de relacións públicas A3
C8
Identificar, valorar, xestionar e aproveitar estratexicamente os activos *intangibles da organización A3
C9
D6
Deseñar estratexias *comunicativas baseadas nos conceptos de imaxe corporativa e reputación da organización C9
Identificar aos distintos públicos da organización e planificar estratexias en función do peso que poidan ter na opinión pública C8
C9
D1
Planificar estratexicamente a xestión de conflitos potenciais, a comunicación de crise e a responsabilidade social corporativa da organización A3
C9
D1
Adaptar a planificación estratéxica de relacións públicas aos obxectivos organizacionais D5
D6
Asumir o liderado dos proxectos, xestionándoos eficientemente e asumindo os principios da responsabilidade social D4
D5
Interpretar e analizar a contorna económica, político, socio-cultural, tecnolóxico e *comunicativo A3
Aceptar o risco na toma de decisións sobre planificación estratéxica de relacións públicas D6
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000