Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Planificación estratéxica das relacións públicas
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Realizar reunións e interpretacións datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. C12
C14
D1
Identificar e explicar as estructuras organizativas e dos procesos da publicidade e das relacións públicas C2
C4
C15
D6
Identificar as perspectivas e metodoloxías de investigación dos axentes, entornos e procesos implicados na comunicación e, específicamente, na publicidade e nas relacións públicas. A3
C8
C14
D4
Coñecer as estratexias de comunicación e o seu desenvolvemento creativo, aplicables en todo tipo de organizacións, así como das metodoloxías necesarias para a súa análise, auditoría e avaliación C8
C9
D5
Saber establecer a estratexia, planificación e procesos propios da comunicación publicitaria e das relacións públicas. C4
C14
D4
D5
Saber responsabilizarse da área de comunicación dunha organización, afrontando a xestión estratéxica dos seus intanxibles, a responsabilidade social corporativa e as relacións con diferentes públicos. C14
D1
D4
D5
D6
Saber xestionar a parte económica e orzamentaria no ámbito da actividade publicitaria e das relacións públicas. C15
Saber recoñecer implicacións éticas en decisións profesionais A3
D1
D6
Ter capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas D4
D6
Ter capacidade de asumir o liderado en proxectos, xeríndoos eficientemente e asumindo compromisos de responsabilidade social C14
D5
Estar preparados para asumir o risco na toma de decisións D6
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000