Educational guide 2025_26
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Interpretar a realidade e identificar necesidades concretas para seleccionar a información e os datos precisos que lle axuden na toma de decisións mediante a argumentación dos datos analizados. A2
A3
B3
Extraer a realidade da contorna e interpretala correctamente no contexto en que se produce B3
Describir o funcionamento dos distintos actores (medios, fontes, públicos, etc. ) que interveñen no proceso publicitario, así como interrelaciónanse entre eles. B3
C3
C8
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. A3
C8
C9
Aplicar as técnicas máis apropiadas á xestión en empresas de comunicación. C8
Identificar e seleccionar as estratexias comunicacionais máis adecuadas para a súa aplicación na consecución dos obxectivos previamente establecidos C9
C12
Demostrar a capacidade para obter resultados en función dos obxectivos preestablecidos, adaptándose aos novos tempos e ao traballo en equipo. D3
Demostrar a capacidade de liderado, a través da organización de tarefas e xestión do tempo preciso para a execución de cada unha delas asumindo os riscos necesarios. D5
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. A4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000