Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Interpretar a realidade e identificar necesidades concretas para seleccionar a información e os datos precisos que lle axuden na toma de decisións mediante a argumentación dos datos analizados. A2
A3
B3
Extraer a realidade da contorna e interpretala correctamente no contexto en que se produce B3
Describir o funcionamento dos distintos actores (medios, fontes, públicos, etc. ) que interveñen no proceso publicitario, así como interrelaciónanse entre eles. B3
C3
C8
Extraer e analizar os datos relacionados cos estudos de investigación de medios e audiencias para avaliar a súa importancia nunha correcta planificación publicitaria. A3
C8
C9
Describir a estrutura dos medios e identificar as principais características que os definen en cada momento. C3
Aplicar as técnicas máis apropiadas á xestión en empresas de comunicación. C8
Identificar e seleccionar as estratexias comunicacionales máis adecuadas para a súa aplicación na consecución dos obxectivos previamente establecidos C9
C12
Demostrar a capacidade para obter resultados en función dos obxectivos preestablecidos, adaptándose aos novos tempos e ao traballo en equipo. D3
Demostrar a capacidade de liderado, a través da organización de tarefas e xestión do tempo preciso para a execución de cada unha delas asumindo os riscos necesarios. D5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000