Guia docente 2024_25
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2024_25
Materia Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias Código P04G190V01502
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 3 1c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Rodríguez Nieto, José Octavio
Correo-e octaviorodriguez@uvigo.es
Profesorado
López de Aguileta Clemente, Carmen
Rodríguez Nieto, José Octavio
Web
Descrición xeral No contexto actual, dominado por profundos cambios sociais e tecnolóxicos, e unha contorna hiper-fragmentada, cada vez é máis complexo chegar ao público final dun xeito masivo e relevante. Por iso, faise máis necesario que nunca coñecer onde se atopan e como se comportan os/as consumidores/as.

O ámbito publicitario non escapa a esta realidade e para iso conta con diversas fontes, ferramentas, metodoloxías, e técnicas que o mercado pon á súa disposición e que lle axudan no seu traballo.

Esta materia pretende achegar ao alumnado ao coñecemento das principais fontes, ferramentas e técnicas utilizadas polo mercado ao longo das diferentes etapas do proceso publicitario.

Especialmente importante é profundar no coñecemento dos medios publicitarios, as súas características e a súa relación coa audiencia, xa que esta información permite afrontar e desenvolver o traballo diario das/os profesionais.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000