Guia docente 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2019_20
Materia Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias Código P04G190V01502
Titulacion
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descriptores Cr.totais Carácter Curso Cuadrimestre
6 OB 3 1c
Lingua impartición
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
López de Aguileta Clemente, Carmen
Correo-e caguileta@uvigo.es
Profesorado
López de Aguileta Clemente, Carmen
Web
Descrición xeral No contexto actual, dominado por profundos cambios sociais e tecnolóxicos, faise cada vez máis necesario coñecer os comportamentos dos consumidores.

O ámbito publicitario non escapa a esta realidade e para iso conta con diversas fontes, ferramentas, metodoloxías, técnicas, ..., que o mercado pon á súa disposición e que lle axudan no seu traballo.

Esta materia pretende achegar ao alumno ao coñecemento das principais fontes e ferramentas, así como as técnicas máis utilizadas polo mercado ao longo das diferentes etapas do proceso publicitario e máis concretamente profundar no coñecemento dos medios publicitarios e as súas audiencias, que permiten ao profesional afrontar e desenvolver o seu traballo diario
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000