Educational guide 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Subjects
  TV communication theory and practice
   Contents
Topic Sub-topic
(*)HISTORIA DA TELEVISIÓN. OS PRIMEIROS ANOS (*)- Orixes tecnolóxicas da televisión
- Primeiros modelos televisivos: Europa vs. Estados Unidos
- Orixe e influencias dos contidos televisivos
- Programacións televisivas nos primeiros anos
- Primeiros pasos da investigación académica: os Television Studies
(*)2. TECNOLOXÍA TELEVISIVA BÁSICA (*)- Captación de imaxe e son: iluminación, cámaras, soportes e microfonía
- Equipamento de plató e control de realización
- Emisión e recepción, sistemas de televisión
(*)3. PRODUCIÓN DE CONTIDOS TELEVISIVOS (*)- Etapas da produción audiovisual
- Os xéneros televisivos
- Desenvolvemento de proxectos televisivos
- O guión: fases e estándares
- Necesidades de produción básicas: localizacións, recursos humanos,
material técnico.
- Elaboración do package
- O pitching
(*)4. ESTRUTURA DO SECTOR TELEVISIVO (*)- Actores públicos e privados do sector televisivo
- A regulación dos contidos televisivos: organismos e normas
- Tipoloxía dos operadores de televisión
(*)5. O NEGOCIO TELEVISIVO (*)- Modelos de negocio
- O modelo publicitario
- Publicidade en televisión: tipoloxía, características e condicionantes
- Medición de audiencias en televisión: conceptos clave e estatísticas
- Estratexias de programación en televisión
- Novas ventás de difusión de contidos audiovisuais
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000