Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoria e práctica da comunicación televisiva
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Desenvolver habilidades de aprendizaxe autónoma. A5
Analizar os elementos da comunicación televisiva e xerar coñecementos nesta disciplina. B2
Interpretar a contorna económica, política, socio-cultural, tecnolóxica e comunicativa da industria televisiva. B3
Describir a evolución histórica do medio televisivo, así coma os aspectos industriais, sociopolíticos e estéticos que inciden nos seus elementos, contidos e procesos publicitarios. C1
Identificar a estrutura do sistema televisivo e as súas características como medio publicitario. C3
Distinguir os procesos encamiñados á creación de contidos televisivos e á elaboración das mensaxes publicitarias en televisión e novas pantallas. C5
Explicar os métodos de medición de audiencias dos contidos televisivos nas distintas pantallas e os principais datos derivados deles. C8
Empregar tecnoloxías e técnicas de comunicación audiovisual en novos soportes. C11
Producir contidos publicitarios audiovisuais de forma creativa: realizar pezas publicitarias básicas e supervisar a súa produción definitiva. C13
Traballar en equipo. D3
Xestionar o tempo, con habilidade para a organización das tarefas. D4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000