Educational guide 2020_21
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Subjects
  Advertising writing and voice-over
Subject Guide
IDENTIFYING DATA 2020_21
Subject Redacción e locución publicitaria Code P04G190V01404
Study programme
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descriptors Total Cr. Type Year Quadmester
6 Mandatory 2 1c
Teaching language
Castelán
Prerequisites
Department Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinator
López Torrente, Manuel
E-mail torrente@uvigo.es
Lecturers
López Fernández, José Manuel
López Torrente, Manuel
Pereiro Rodríguez-Lepina, Román
Web
General description O nome da materia define perfecta e claramente, o contido da materia. "Redacción e locución publicitaria en medios audiovisuais". Trátase, por tanto de estudar como hai que afrontar desde o punto de vista redaccional a composición dunha peza publicitaria para medios audiovisuais nos que, pola súa propia natureza, o texto non é máis que un elemento, moi importante iso si, de todos os que compoñen a mensaxe. O texto debe contar coa utilización de música, efectos especiais e e mesmo imaxe. A locución é o "como e de que maneira" ese texto debe plasmarse nunha gravación sonora tendo en conta o tipo de voz e a pertinente curva tonal.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000