Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Redacción e locución publicitaria
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2016_17
Materia Redacción e locución publicitaria Código P04G190V01404
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 2 1c
Lingua de impartición
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Formoso Vázquez, David Elisardo
Pereiro Rodríguez-Lepina, Román
López Torrente, Manuel
Correo-e r.pereiro@canaluno.es
torrente@uvigo.es
davidformoso@uvigo.es
Profesorado
Formoso Vázquez, David Elisardo
López Torrente, Manuel
Pereiro Rodríguez-Lepina, Román
Web
Descrición xeral O nome da materia define perfecta e claramente, o contido da materia,. "Redacción e locución publicitaria en medios audiovisuais". Trátase, por tanto de estudar como hai que afrontar desde o punto de vista redaccional a composición dunha peza publicitaria para medios audiovisuais nos que, pola súa propia natureza, o texto non é máis que un elemento, moi importante iso si, de todos os que compoñen a mensaxe. O texto debe contar coa utilización de música, efectos especiais e e mesmo imaxe. A locución é o "como e de que maneira" ese texto debe plasmarse nunha gravación sonora tendo en conta o tipo de voz e a pertinente curva tonal.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000