Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Estruturas e actividade da axencia publicitaria
   Contidos
Tema Subtema
1. A ESTRUTURA PUBLICITARIA, NIVEIS DE CONFIGURACIÓN E SUXEITOS QUE PARTICIPAN NELA. 1.1. Concepto de estrutura e estrutura publicitaria.
1.2. Configuración e niveis estruturais no proceso de comunicación publicitaria.
1.3. A publicidade como actividade económica, social e profesional.
2. A FIGURA DO ANUNCIANTE NO MERCADO PUBLICITARIO. 2.1. Aproximación conceptual.
2.2. O anunciante e a comunicación persuasiva.
2.3. O anunciante no dereito da publicidade : Os contratos en publicidade
2.4. O anunciante e as estruturas da publicidade.
2.5. O anunciante na contorna publicitaria.
2.6. A figura do xefe de publicidade.
2.7. A imaxe corporativa das empresas.
3. A AXENCIA DE PUBLICIDADE. 3.1. Concepto, orixe e evolución das Axencias de Publicidade.
3.2. Estrutura e funcionamento da axencia de publicidade tradicional.
3.3. O contrato de publicidade: fórmulas de remuneración.
3.4. Tipoloxía de axencias.
3.5. A axencia de publicidade na actualidade, unha reinvención constante.
4. As AXENCIAS DE MEDIOS. 4.1. Concepto, orixe e evolución das axencias de medios .
4.2. Estrutura e organización dunha axencia de medios.
4.3. Vantaxes e inconvenientes.
4.4. Clases e tipoloxías.
4.5. Fórmulas de remuneración
5. A XESTIÓN DE CONTAS. 5.1 Elementos fundamentais de desempeño.
5.2 Capacidades e estrutura.
5.3 Relacións interdepartamentales: creación, produción e estratexia.
5.4 O briefing.
5.5 A figura do Strateic Planner.
6. A XESTIÓN DE CREACIÓN. 6.1 Elementos fundamentais de desempeño.
6.2 Capacidades e estrutura do departamento.
6.3 Relacións interdepartamentales: contas, produción e estratexia.
6.4 O contra-briefing.
7. A SELECCIÓN DE AXENCIA. 7.1. Definición.
7.2. Normas do proceso de selección.
7.3. Pasos para unha correcta selección.
7.4. Definición do perfil de axencia.
7.5. Formas de selección.
8. PROCESOS DE TRABALLO. 8.1 Briefing, contra-briefing e presentación.
8.2 Equipos de traballo.
8.3 Reunións: tipoloxía e funcións.
8.4 Sistemas de control e reporting.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000