2. A FIGURA DO ANUNCIANTE NO MERCADO PUBLICITARIO. |
2.1. Aproximación conceptual. 2.2. O anunciante e a comunicación *persuasiva. 2.3. O anunciante no dereito da publicidade : Os contratos en publicidade 2.4. O anunciante e as estruturas da publicidade. 2.5. O anunciante na contorna publicitaria. 2.6. A figura do xefe de publicidade. 2.7. A imaxe corporativa das empresas. |
4. As AXENCIAS DE MEDIOS. |
4.1. Concepto, orixe e evolución das axencias de medios . 4.2. Estrutura e organización dunha axencia de medios. 4.3. Vantaxes e inconvenientes. 4.4. Clases e tipoloxías. 4.5. Fórmulas de remuneración |
6. A XESTIÓN DE CREACIÓN. |
6.1 Elementos fundamentais de desempeño. 6.2 Capacidades e estrutura do departamento. 6.3 Relacións *interdepartamentales: contas, produción e estratexia. 6.4 O contra-*briefing. |
8. PROCESOS DE TRABALLO. |
8.1 *Briefing, contra-*briefing e presentación. 8.2 Equipos de traballo. 8.3 Reunións: tipoloxía e funcións. 8.4 Sistemas de control e *reporting. |