Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Estruturas e actividade da axencia publicitaria
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Delimitar o concepto de estrutura publicitaria e os distintos modelos organizativos asociados a el. C4
Analizar os modelos de organización do anunciante na xestión da publicidade. C4
Describir e interpretar o mercado das axencias, a súa evolución e identificación en función dos servizos e áreas de especialización B1
C4
Diferenciar os distintos modelos de organización dunha axencia, os seus departamentos, funcións e competencias B1
C4
Programar e xestionar proxectos dentro da axencia. C10
C15
D5
D6
Desenvolver e seguir do plan de publicidade en función do orzamento C15
D3
Administrar as funcións do departamento de contas na súa relación co cliente, o manexo de documentos operativos de funcionamento C10
D3
D5
Diferenciar as funcións do departamento de medios da axencia. Coñecemento das particularidades da axencia de medios. C4
Avaliar e supervisar a viabilidade das propostas do departamento creativo C15
Diferenciar os obxectivos da axencia como modelo de negocio, a xestión económica do cliente C10
C15
D3
Elaborar unha presentación de axencia C10
D2
Demostrar capacidade para vender ideas, a creatividade como valor diferencial. D2
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000