Guia docente 2024_25
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Estruturas e actividade da axencia publicitaria
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2024_25
Materia Estruturas e actividade da axencia publicitaria Código P04G190V01403
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 2 2c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Máiz Bar, Carmen
Correo-e maizbar@uvigo.es
Profesorado
Máiz Bar, Carmen
Pereiro Rodríguez-Lepina, Román
Web
Descrición xeral A materia ten como obxectivo ofrecer ao alumnado unha visión pormenorizada sobre a organización e funcionamento dunha empresa de publicidade. Analizaranse os distintos tipos e modelos de axencia, así como todos aqueles aspectos relativos ao seu funcionamento e as súas relacións, tanto interdepartamentais, como con outros suxeitos que participan activamente nas estruturas do negocio da publicidade.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000