Educational guide 2020_21
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Estratexias da comunicación publicitaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Identificar as estratexias publicitarias que permiten a toma de decisións nunha campaña publicitaria CB2
CE9
CE12
Interpretar os resultados dun proceso de planificación publicitaria avaliando a correspondencia entre as estratexias definidas e os resultados conseguidos CE12
Establecer a planificación publicitaria, fixando obxectivos, definindo o público obxectivo e expondo as estratexias en función da información recollida sobre o cliente (anunciante) CB3
CE9
CE12
CT3
Manexar a información facilitada polo cliente (anunciante) mediante a relación directa con leste CB3
CB4
CG3
Demostrar capacidade de traballo en equipo de forma coordinada CT3
Desenvolver documentos estratéxicos necesarios para o proceso publicitario en colaboración cos membros dun equipo CE12
CT3
Demostrar capacidade de análise, síntese e xuízo crítico CB3
CG3
Adaptar os obxectivos publicitarios aos recursos existentes tanto económicos como comunicativos, establecendo os orzamentos adecuados CE12
CT3
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000