Educational guide 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Estratexias da comunicación publicitaria
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar as estratexias publicitarias que permiten a toma de decisións nunha campaña publicitaria A2
C9
C12
Interpretar os resultados dun proceso de planificación publicitaria avaliando a correspondencia entre as estratexias definidas e os resultados conseguidos C12
Establecer a planificación publicitaria, fixando obxectivos, definindo o público obxectivo e expondo as estratexias en función da información recollida sobre o cliente (anunciante) A3
C9
C12
D3
Manexar a información facilitada polo cliente (anunciante) mediante a relación directa con leste A3
A4
B3
Demostrar capacidade de traballo en equipo de forma coordinada D3
Desenvolver documentos estratéxicos necesarios para o proceso publicitario en colaboración cos membros dun equipo C12
D3
Demostrar capacidade de análise, síntese e xuízo crítico A3
B3
Adaptar os obxectivos publicitarios aos recursos existentes tanto económicos como comunicativos, establecendo os orzamentos adecuados C12
D3
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000