Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Elaboración da mensaxe publicitaria
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Seminarios O 50% da nota final correspóndese cos traballos realizados nos seminarios (25% para cada un dos traballos). 25 A2
A3
C2
C5
C6
C9
D1
D2
D4
D5
D6
Presentacións/exposicións O 50% da nota final correspóndese cos traballos realizados nos seminarios (25% para cada un dos traballos). 25 A3
C5
C6
C13
D1
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. Haberá un exame escrito da materia (40%). 40 A2
A3
C9
C12
Resolución de problemas e/ou exercicios A participación nos exercicios realizados durante as sesións teóricas supón o 10% da nota final. 10 B2
B3
C6
C12
D1
D2
D4
D5
D6
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A materia está composta por unha serie de probas fácilmente superables. O estudante deberá demostrar traballo constante e superar todas as probas que se realicen.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000