Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Elaboración da mensaxe publicitaria
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Seminarios Dous traballos individuais a partir dun briefing: proxecto de branding e campaña publicitaria.

O resultado presentarase en público.

Probaranse diferentes métodos de traballo dacordo á fase do traballo. O obxectivo é que o alumno simule o traballo que se realiza nun departamento creativo, o máis parecido á realidade.

Isto precisará da supervisión do profesor ao longo do curso.
Presentacións/exposicións Os alumnos realizarán presentacións/exposicións sobre temas propostos polo profesor, relacionados con campañas publicitarias, artigos de actualidade ou eventos relacionados coa asignatura. Os traballos serán realizados por un grupo de alumnos con seguimento por parte do profesor.
Sesión maxistral Exposición teórico-práctica do temario de curso. Os conceptos teóricos serán apoiados con exemplos e habrá unha sesión semanal de visionado e análise de spots. Ambas actividades complementarán as sesións teóricas e axudarán a fixar os coñecementos adquiridos na aula.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000