Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Elaboración da mensaxe publicitaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Definir o proceso de creación e os seus factores C10
Determinar os elementos que definen a creación publicitaria C5
Describir e interpretar os procesos do pensamento creador C2
D2
Explicar e interpretar as fases da obtención da idea
Identificar e explicar los procesos da creación publicitaria C9
Adecuar a linguaxe propia de cada soporte publicitario, identificando vantaxes e limitacións C9
Utilizar as ferramentas necesarias para a creación publicitaria C6
C12
D1
D2
Traballar en equipo, asumindo retos e obrigas D4
D5
Demostrar capacidade de adaptación ao cambio e á disciplina de traballo en equipo baixo a tutela dun director de proxecto, tal como se desenvolve na realidade profesional A2
A3
D4
D5
D6
Demostrar habilidades de presentación, linguaxe e argumentación A2
B3
D4
D5
Empregar as técnicas de persuasión para captar a atención da audiencia e gañar a súa confianza D6
Sintetizar a presentación final no prazo establecido C12
C13
D4
D6
Marcar obxectivos na realización de proxectos A2
B2
C2
C5
C9
D6
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000