Educational guide 2020_21
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Subjects
  Advertising photography theory and practice
   Sources of information
Basic Bibliography EGUIZÁBAL MAZA, Raúl, Fotografía publicitaria, Cátedra, 2001
BARTHES, Roland, La cámara lúcida, Paidós Ibérica, 1995
DALY, Tim, Manual de fotografía digital, Taschen Benedikt, 2000
FONTCUBERTA, Joan, El beso de Judas, Gustavo Gili, 1997
LANGFORD, Michael, La fotografía paso a paso, Hermann Blume, 2004
LÓPEZ MONDÉJAR, Publio, Historia de la fotografía en España, Lunwerg, 1997
SONTAG, Susan, Sobre la fotografía, Alfaguara, 2005
MARZAL FELICI, Javier, Cómo se lee una fotografía. Interpretaciones de la mirada., Cátedra, 2008
PETERSON, Bryan, Los secretos de la fotografía (Guía de campo), Tutor, 2010
CARROLL, Henry, Lea este libro si desea tomar buenas ftografías, Blume, 2014
KELBY, Scott, Iluminar, disparar y retocar. Conseguir fotografías de máxima calidad, Anaya Multimedia. Colección Photo Club, 2012
ARIAS, Zack, Fotografía. Preguntas y respuestas, Anaya Multimedia. Colección Photo Club, 2014
MOMEÑE, Eduardo, La visión fotográfica. Curso de fotografía para jóvenes fotógrafos, Eduardo Momeñe, 2009
duCHEMIN, David, Mercaderes de imágenes. La fotografía como pasión y profesión, Anaya Multimedia., 2010
RIVAS, Rodrigo, Fotografía de calle. Memoria de la ciudad, Anaya Multimedia., 2017
Complementary Bibliography FREUND, Gisèle, La fotografía como documento social, Gustavo Gili, 2001
MEOLA, Christa, Fotografía boudoir. El arte de la sensualidad, Anaya Multimedia. Colección Photo Club, 2013
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000