Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoría e práctica da fotografía publicitaria
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar os parámetros fundamentais da técnica fotográfica. B1
C9
Definir os novos modelos de representación fotográfica. C9
Utilizar as técnicas e procesos na organización da producción fotográfica. C12
Desenvolver medicións vinculadas coa cantidade de luz e a calidade cromática durante o proceso de construción das imaxes fotográficas. C13
Definir o uso adecuado de ferramentas tecnolóxicas, especialmente informáticas, no tratamento dixital de imaxes fotográficas. C13
Expoñer de forma adecuada os resultados dos traballos académicos de xeito oral ou por medios audiovisuais. C13
Asumir riscos expresivos e temáticos, aplicando solucións e puntos de vista persoais no desenvolvemento dos proxectos. D2
Demostrar capacidade de adaptación aos cambios tecnolóxicos. D2
Identificar as solucións necesarias no desenvolvemento do proceso fotográfico dunha forma rápida C12
D2
Capacidade para fotografar de forma responsable e ética. D1
Básicamente, o profesorado incidirá no desenvolvemento axeitado da práctica fotográfica, de modo que o alumnado ao rematar a asignatura tería que ter incrementada a súa solvencia e destreza referidas á toma de fotografías. B1
C13
D2
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000