Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoría e práctica da fotografía publicitaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Definir a evolución histórica da fotografía. CG1
CE1
Identificar os parámetros fundamentais da técnica fotográfica. CG1
CE9
Definir os novos modelos de representación fotográfica. CE9
Utilizar as técnicas e procesos na organización da producción fotográfica. CE12
Desenvolver medicións vinculadas coa cantidade de luz e a calidade cromática durante o proceso de construción das imaxes fotográficas. CE13
Definir o uso adecuado de ferramentas tecnolóxicas, especialmente informáticas, no tratamento dixital de imaxes fotográficas. CE13
Expoñer de forma adecuada os resultados dos traballos académicos de xeito oral ou por medios audiovisuais. CE13
Asumir riscos expresivos e temáticos, aplicando solucións e puntos de vista persoais no desenvolvemento dos proxectos. CT2
Demostrar capacidade de adaptación aos cambios tecnolóxicos. CT2
Identificar as solucións necesarias no desenvolvemento do proceso fotográfico dunha forma rápida CE12
CT2
Capacidade para fotografar de forma responsable e ética. CT1
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000