Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Creatividade publicitaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Describir e interpretar as orixes dos estudos sobre creatividade C6
Saber interpretar e analizar datos económicos con xuízo crítico
Definir e interpretar as correntes da investigación en creatividade A3
C6
Identificar os xogos e formulas da creatividade para resolver problemas C6
Aplicar as fórmulas creativas no ámbito publicitario. Empregar as súas técnicas na resolución de problemas publicitarios C13
D2
D3
Identificar os elementos da estratexia creativa e describir o desenvolvemento dos mesmos. A3
Desenvolver e elaborar estratexias creativa adecuadas aos obxectivos da campaña. A3
C6
D2
D3
Describir e clasificar as tendencias e formatos creativos publicitarios A3
Identificar na publicidade as mensaxes creativas. Formación do criterio creativo para analizar e valorar mensaxes A3
C6
Analizar a publicidade e extraer as súas características creativas. C13
Demostrar capacidade de expresarse de forma oral e escrita na presentación de ideas creativas, traballando en grupo e resolvendo os problemas para a presentación dos resultados A2
D3
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000