Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Recomendacións

Materias que continúan o temario
Elaboración da mensaxe publicitaria/P04G190V01401
Estratexias da comunicación publicitaria/P04G190V01402
Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias/P04G190V01502
Planificación estratéxica das relacións públicas/P04G190V01503
Técnicas de relacións públicas/P04G190V01604
Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios/P04G190V01903
Comunicación de crise/P04G190V01904
Dirección de comunicación/P04G190V01701
Relacions públicas e comunicación solidaria/P04G190V01908

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
Empresa: Fundamentos de mercadotecnia/P04G190V01302
Teoría e práctica da fotografía publicitaria/P04G190V01305

Materias que se recomenda ter cursado previamente
Comunicación: Comunicación escrita/P04G190V01201
Comunicación: Teoría e historia da comunicación/P04G190V01104
Comunicación: Teoría e técnica da imaxe/P04G190V01106
Teoría e práctica das relacións públicas/P04G190V01205
 
Outros comentarios
se completa en otros cursos con: Técnicas de relaciones públicas Evaluación de la eficacia publicitaria Dirección de comunicación Campañas de imagen y de relaciones públicas Comunicación de crisis Relaciones públicas y comunicación solidaria Comunicación alternativa: medios virtuales y nuevos soportes publicitarios y aporta a los cursos conclusivos Trabajo fin de grado Proyecto práctico profesional Seminarios de experiencias profesionales
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000