Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica Dolors Reig, Socionomía, Planeta, 2012,
Bibliografía Complementaria José Carlos Losada Díaz, (NO)CRISIS La comunicación de crisis en un mundo conectado, UOC, 2018, Pepe Cerezo, Los medios líquidos La transformación de los modelos de negocio, UOC, 2018, Rheingold, Howard, Net Smart: How to Thrive Online, MIT Press, 2012, Cambronero, Antonio, Manual imprescindible de Twitter, Anaya Multimedia, 2012, Godin, Seth, Tribus : necesitamos que TÚ nos lideres, Deusto 2000, 2009, Clazie,Ian, Cómo crear un portfolio digital, Gustavo Gili, 2011,
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000