Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Bibliografía. Fontes de información
Rheingold, Howard, Net Smart: How to Thrive Online, 2012,
Dolors Reig, Socionomía, 2012,
Pampín Quián, Alberto, EL IMPACTO MEDIÁTICO Y POLÍTICO DE WIKILEAKS, 2013,
Sanagustín, Eva, Marketing de contenidos, 2013,
Cambronero, Antonio, Manual imprescindible de Twitter, 2012,
Aced, Cristina, Perfiles profesionales 2.0, 2010,
Paul Capriotti, Branding corporativo, 2010,

Blogue do curso http://comunisfera.blogspot.com.es/p/curso-de-imaxe.*html

Exemplos de cartafoles e de propostas para accións de comunicación de marca persoal ou corporativa http://pinterest.com/comunisfera/boards/

Antoloxía de citas de especialistas e profesores de comunicación en http://comunisfera.tumblr.com/


Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000