Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballos e proxectos presentación de proxecto local ou cooperativo para aprobación e avaliación da súa viabilidade polo grupo de compañeiras 30 A3
B3
C5
C9
C11
C14
D3
Cartafol/dossier autoavaliación do perfil profesional presentado e da aprendizaxe no grupo cooperativo 30 A2
A3
C5
C9
C11
C14
Estudo de casos/análise de situacións resolución de problemas de comunicación en casos prácticos e exercicio de mellora de marca ou reputación en proxecto local resolto por un pequeno grupo cooperativo 40 A2
A3
B3
C5
C9
C11
C14
D3
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
<*div>Como aplicación de prácticas de auditoría e de iconografía avalíase o *portafolio en dúas fases primeiro nun concurso de propostas de perfís profesionais innovadores e ao final do curso como medida da evolución percibida da aprendizaxe polos estudantes<*br /><*div><*br /><*div>A cualificación do traballo cooperativo como *boutique local de comunicación para apoio en redes sociais dunha peme ou pequena organización local, se *autoevalúa no *portafolio, é votada polo resto de grupos na presentación colectiva como casos de comunicación local e sométese a avaliación dos destinatarios das accións realizadas.<*p>A proba final, incluída no calendario de exames, esixe previa presentación das prácticas anteriores e a proposta dun proxecto final que innove e explote o alcanzado en *portafolio e en defensa da comunicación alcanzada en redes sociais
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000