Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Contidos
Tema Subtema
Estudo das idades da imaxe: aportacións da construción e mantemento da marca nos ecosistemas orais, discursivos, mediáticos, dixitais e socialmediáticos Construcción comunal dos símbolos nas estratexias relacionais da oralidade dende a prehistoria

Construción e renovación das institucións estatais e relixiosas dende a dirección do discurso antigua e medieval

Marcas e estratexias publicitarias na construción da sociedade moderna e de consumo dende as industrias creativas e culturais

As marcas globais na dixitalización.

Marcas en redes sociais. A comunicación relacional con algoritmos, big data e intelixencia artificial
Preparación, presentación e discusión de casos locais de comunicación de marca Identificación de necesidades comunicativas: documentación e análise

Alineación da comunicación coa estratexia corporativa e selección de grupos de interese principalmente afectados

Estratexia comunicativas, proba e secuencia de tácticas, grandes liñas do plan de comunicación

Expectativas, indicadores de desenvolvemento axeitado e interpretación de resultados
Desenvolvemento dun cartafol profesional en LinkedIn e/ou en weblog. Solución de problemas comunicativos de empresas e desenvolvemento de relacións dixitais e eventos en pequeno grupo cooperativo.

Desenvolvemento de competencias dixitais en prácticas estratéxicas e directivas de proxectos en comunicación local.

Análise e avaliación da aprendizaxe-servizo levado a cabo no curso.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000