Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Contidos
Tema Subtema
Estratexia e dirección de imaxe en comunicación local Formación en dirección de marca para un ou varios grupos de interese en redes sociais

Documentación, calendarización e produción de contidos para comunicación orgánica en web e redes sociais

Crítica e avaliación iconográfica de publicacións persoais e de compañeiros
Deseño estratéxico e xestión cooperativa de comunicación para asociación ou negocio local en unha ou varias redes sociais Informe de visibilidade de marca en web, medios e redes sociais

Auditoria de comunicación en foros, portais e redes sociais.

Estratexias de branding e comunicación local de intanxibles de asociacións e negocios locais
Deseño e comunicación dunha marca persoal de comunicadora profesional nun portafolio en LinkedIn o en un blogue profesional
Produción e autoavaliación do aprendizaxe competencial en publicaciones semanais en LinkedIn ou outra rede social ou blogue profesional e persoal equiparable
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000