Guia docente 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Contidos
Tema Subtema
Estratexias de imaxe en dirección rexional de comunicación Estratexia corporativa, construción de marca e dirección de imaxe segundo grupo de interese.

Documentación, planificación e produción de contidos para comunicación presencial, en web, en redes sociais e en medios de comunicación.

Analítica de indicadores de comunicación e xestión de contidos por canle e grupo de interese.

Crítica da iconografía corporativa en espazos públicos, redes sociais e medios de comunicación.
Xestión colaborativa de comunicación local en rede social Auditoria da comunicación corporativa nos seus principáis grupos de interese.

Relacións públicas de marca local na súa contorna, en web, en redes sociais e en medios de comunicación.

Eventos e estratexias comunicativas de empresas locais.

Análise de interacción e de engagement. Interpretacións da reputación e os valores intanxibles dunha organización por grupos de interese
Desenvolvemento dun cartafol profesional en LinkedIn e/ou en weblog. Desenvolvemento de competencias dixitais en prácticas estratéxicas e directivas de proxectos e de comunicación local.

Solución de problemas comunicativos de empresas e desenvolvemento de relacións dixitais e eventos en pequeno grupo cooperativo.

Análise e avaliación da aprendizaxe-servizo levado a cabo no curso.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000