Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Contidos
Tema Subtema
Desenvolvemento de competencias dialécticas e críticas a través da análise de comunicación en medios e redes sociais e da investigación de casos de comunicación exemplares pola súa xestión de crise ou innovación para exercitar estratexias de imaxe, estratexias publicitarias e estratexias transmedia. Seminario: avaliación das solucións a casos críticos expostos e resoltos en clase.

Talleres en clases prácticas
- organización de pequenos grupos cooperativos para xestionar comunicación de asociación ou marca local en redes sociais.

- iconografía de marca a través de estratexia de imaxe, de publicidade gañada, e distribución transmedia de imaxe.
Desenvolvemento de competencias retóricas e directivas en eventos e en redes sociais exercitando estratexias de comunicación interna en colectivos, estratexias de relacións públicas para organizacións e estratexias abertas en redes sociais. Seminario: avaliación e cualificación dos grupos cooperativos sobre a xestión de cada unha marca local, polo menos nunha plataforma dixital para redes sociais

Talleres nas prácticas.

- comunicación interna e construción de comunidade

- xestión de intereses, iconoloxía segundo colectivos e comunicación alcanzada cos diversos colectivos.

- comunicación aberta e movementos cidadáns
Desenvolvemento de competencias poéticas e creativas no deseño e innovación dunha marca profesional. Referentes e modelos. Cooperadores e patrocinadores alcanzados para a viabilidade da marcas profesional proposta.
Seminario: Concurso de cartafols

Prácticas persoais durante todo o curso

- anotación semanal da aprendizaxe no blogue ou a comunicación en redes sociais da evolución da marca persoal como profesional da comunicación.

- análise*iconográfico do *branding da marca local

- análise iconolóxico do coñecemento e distribución da marca por seguidores e influenciadores en redes sociais.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000