Desenvolvemento de competencias dialécticas e críticas a través da análise de comunicación en medios e redes sociais e da investigación de casos de comunicación exemplares pola súa xestión de crise ou innovación para exercitar estratexias de imaxe, estratexias publicitarias e estratexias transmedia. |
Seminario: avaliación das solucións a casos críticos expostos e resoltos en clase.
Talleres en clases prácticas
- organización de pequenos grupos cooperativos para xestionar comunicación de asociación ou marca local en redes sociais.
- iconografía de marca a través de estratexia de imaxe, de publicidade gañada, e distribución transmedia de imaxe. |
Desenvolvemento de competencias retóricas e directivas en eventos e en redes sociais exercitando estratexias de comunicación interna en colectivos, estratexias de relacións públicas para organizacións e estratexias abertas en redes sociais. |
Seminario: avaliación e cualificación dos grupos cooperativos sobre a xestión de cada unha marca local, polo menos nunha plataforma dixital para redes sociais
Talleres nas prácticas.
- comunicación interna e construción de comunidade
- xestión de intereses, iconoloxía segundo colectivos e comunicación alcanzada cos diversos colectivos.
- comunicación aberta e movementos cidadáns |