Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Contidos
Tema Subtema
Identidade e marca

-representación e innovación no deseño de perfís profesionais en comunicación.

- alcance estratéxico e social da imaxe na economía da atención

- fundamentos icónicos da análise e a interpretación en comunicación
Seminario: Concurso de cartafoles

Prácticas:

- Análise de imaxes.

- Iconografía e exercicios de branding multicanal

- Storytelling, transmedia e a creación de novos símbolos
Comunicación local, imaxe e reputación. Indicadores e orientacións desde redes sociais.

- a interpretación da imaxe. funcións en *rrss

- os discursos e os grupos de interese

- a reputación e os intanxibles na comunicación pública
Seminario: defensa de casos prácticos de comunicación local para pequenas organizacións en redes sociais

Talleres:
- comunicación local en redes sociais

- as redes sociais como amplificación de plans de branding e publicitarios

- a comunicación ampliada e o empoderamento das persoas desde a avaliación de intanxibles. A reputación como valor de imaxe corporativa.
Dimensión estratéxica e vocación participativa da comunicación das organizacións.

- reconstrución de culturas desde a comunicación interna transparente

- a amplificación en redes sociais da comunicación institucional e corporativa

- a comunicación na innovación e a transformación social
Seminario: avaliación e aprobación de proxecto de comunicación

Taller:

- comunicación interna aberta

- Socialmedia: amplificación e transmedia en redes sociais comerciais

- evolución e transformación de tendencias e movementos cidadáns
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000