Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Deseñar e xestionar un perfil profesional en internet e comunicar intereses e cualidades en redes sociais A2
A3
C5
C9
C11
C14
Auditar, diagnosticar e atender as necesidades de comunicación de persoas, pemes ou organizacións na súa contorna local, cooperando nalgunha acción ou evento contemporáneo, comunicando con algúns dos grupos de interese informados a través de redes sociais en internet A2
A3
B3
C9
C11
C14
D3
A partir de criterios profesionais contemporáneos e as especificacións do curso presentar e aprobar no grupo un proxecto viable para revisión de marca ou melloras de reputación con grupos de interese en redes sociais dixitais e nas súas contornas territoriais. A3
B3
C5
C9
C11
C14
D3
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000