Guia docente 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Empresa: Fundamentos de mercadotecnia
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2019_20
Materia Empresa: Fundamentos de mercadotecnia Código P04G190V01302
Titulacion
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descriptores Cr.totais Carácter Curso Cuadrimestre
6 FB 2 1c
Lingua impartición
#EnglishFriendly
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Organización de empresas e márketing
Coordinador/a
Dopico Parada, Ana Isabel
Correo-e adopico@uvigo.es
Profesorado
Dopico Parada, Ana Isabel
Web http://www.csc.uvigo.es/index.php/grao-en-publicidade-e-relacions-publicas
Descrición xeral O obxectivo desta materia é que o alumno sente as bases conceptuais do marketing sobre as que construir a comunicación comercial dunha organización.
Materia do programa English Friendly. Os/ as estudantes internacionais poderán solicitar ao profesorado: a) materiais e referencias bibliografías para o seguimento da materia en inglés, b) atender as titorías en inglés, c) probas e avaliacións en inglés.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000