Educational guide 2025_26
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Empresa: Fundamentos de mercadotecnia
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2025_26
Materia Empresa: Fundamentos de mercadotecnia Código P04G190V01302
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 FB 2 1c
Lingua de impartición
#EnglishFriendly
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Organización de empresas e márketing
Coordinador/a
Dopico Parada, Ana Isabel
Correo-e adopico@uvigo.es
Profesorado
Dopico Parada, Ana Isabel
Web http://https://fcom.uvigo.gal/publicidad-relaciones-publicas/
Descrición xeral O obxectivo desta materia é que o alumno sente as bases conceptuais da mercadotecnia sobre as que construír a comunicación comercial dunha marca ou produto. Materia ofrecida en modalidade English Friendly: Os/as estudantes internacionais poderán solicitar ao profesorado: a) materiais e referencias bibliográficas para o seguimento da materia en inglés, b) titorías en inglés e, c) probas e avaliacións en inglés.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000