Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Empresa: Fundamentos de mercadotecnia
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Explicar e desenvolver o proceso de planificación comercial e de mercados. C1
Organizar e aplicar as técnicas de xestión comercial nas empresas. C10
Identificar, analizar e desenvolver os activos intangibles das organizacións. C14
Considerar a xestión económica e orzamentaria na mercadotecnia. C15
Buscar, analizar e interpretar a información da contorna de mercadotecnia. A3
B3
Analizar os elementos da comunicación e xerar coñecementos nesta disciplina B2
Recoñecer e valorar as implicacións éticas nas decisións de mercadotecnia. D1
Desenvolver a creatividade, a innovación e a adaptación ao cambio. D2
Comprender os obxectivos e valores organizacionais e planificar e desenvolver o traballo en equipo. A4
A5
D3
Organizar o tempo e as tarefas D4
Liderar proxectos xestionándoos eficientemente e asumindo os principios da responsabilidade social A2
D5
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000